صنعت حمل و نقل آنلاین: فرید صفارزاده نماینده ثابت انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران به عنوان نائب رئیس در سازمان جهانی فیاتا (FIATA) برگزیده شد. حضور یک ایرانی در هیئت رئیسه این اتحادیه مهم جهانی فرصت‌های خوبی برای ارتقای فعالیت‌های فورواردری ایران به شمار می رود.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، جواد سمساریلر،  رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران در پیام تبریکی به آقای فرید صفار زاده بیان کرد :

همکاران گرامی و دلسوزان پُر تلاش در عرصه حمل و نقل بین‌المللی

با کمال مسرت و افتخار، انتخاب شایسته همکار ارجمند و پر تلاشمان جناب آقای فرید صفارزاده نماینده ثابت انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران در سازمان جهانی فیاتا  (FIATA)، که با عنوان ارزشمند نائب رئیس (VICE PRESIDENT) این سازمان جهانی انتخاب گردیده‌اند را به اطلاع می‌رساند.

اینجانب به نمایندگی از فعالان و مشتاقان این صنعت، این انتخاب شایسته را که نشانگر توانمندی‌های علمی، تجارب گرانب‌های مدیریتی و کارنامه درخشان خدمت در این عرصه می‌باشد را به شخص ایشان و دلسوزان این صنعت پر تلاطم تبریک عرض می‌نمایم.

اطمینان کامل داریم بی‌شک حضور شخصیت متین و پر تلاشی چون ایشان در این مسئولیت به عنوان خادمی صدیق با کوله باری از تجارب وزین، نشاط، تحرک و رونق بیش از پیش این صنعت را در کشور عزیزمان در پی خواهد داشت.

صمیمانه دوام توفیقات، عزت  و سلامت ایشان را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمائیم.

با تقدیم احترام

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران

جواد سمساریلر

 

https://iran-transportation.com