یک استارتاپ استرالیایی طرحی را به منظور ساخت اولین کشتی برای حمل و نقل دریایی هیدروژن در ابعاد تجاری ارائه کرده است.

به گزارش مارین نیوز از اینفومارین، شرکت Global Energy Ventures، یک استارتاپ استرالیایی که فناوری فشرده سازی را به عنوان راه حلی برای چالش های حمل و نقل هیدروژن بررسی می کند .اعلام کرد: توسعه و طراحی کشتی برای حمل و نقل دریایی هیدروژن را به پایان رسانده است.

..GEV قصد دارد طرح ها را برای بررسی نهایی به اداره کشتیرانی آمریکا در پاییز امسال ارائه کند تا به تأیید نهایی موسسات طبقه بندی برسد.
شرکت GEV کشتی حمل هیدروژن فشرده خود را اولین کشتی در مقیاس تجاری موجود برای حمل و نقل دریایی هیدروژن معرفی کرده است. طرح ارائه شده که برای یک کشتی با ظرفیت ۴۳۰ تن هیدروژن ذخیره شده در فشار ۲۵۰ بار است، از طرح ابتدایی پروژه مهندسی در مارس ۲۰۲۱ برای یک کشتی فله بر بزرگتر ۲۰۰۰ تنی استفاده می کند.
به گفته GEV طراحی این کشتی برای حمل دریایی هیدروژن در فرآیند نهایی برای ارزیابی انطباق با کدها و استانداردهای بین المللی قرار دارد تا اطمینان حاصل شود که هیچ مشکل عمده مهندسی، نظارتی یا ایمنی در این زمینه وجود نداشته باشد.
این شرکت همچنین اعلام کرد که موسسه C-FER Technologies به تازگی تجزیه و تحلیل و مطالعه نفوذپذیری هیدروژن را تکمیل کرده است که بخشی از ابعاد اصلی طراحی GEV برای انتخاب پوشش داخلی فولاد ضد زنگ در طراحی مخزن آن است. C-FER در حال بررسی انتخاب فولاد کربنی و تکنیک های جوشکاری در آماده سازی برای ساخت نمونه اولیه و آزمایش آن در سال ۲۰۲۲ است.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی.

این نوشته توسط صفحه ساز فیوژن بیلدر ساخته شده!

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی.لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی.